IT Helpdesk munkatárs
Azonosító: 3922 • Informatika
- first level support a teljes vállalat számára
- a felhasználók telefonon, hibajegy kezelő rendszerben érkező bejelentéseinek fogadása, feldolgozása és dokumentálása
- szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens csoport felé
- kapcsolattartás külföldi partnerekkel, külsős vállalatokkal, alvállalkozókkal
- szerviz folyamatkezelés
- két műszakos munkarend vállalását (hétfőtől vasárnapig)
- 1-3 év IT helpdesk tapasztalatot
- angol nyelv aktív, tárgyalási szintű ismeretét
- SQL lekérdező nyelv alapszintű ismeretét
- minimum középfokú informatikai végzettséget
- magabiztos informatikai ismereteket, elsősorban Windows operációs rendszerek terén
- precíz, pontos munkavégzést, kiváló kommunikációs és problémamegoldó képességet
- felsőfokú informatikai végzettség
- műszaki számítástechnika területen szerzett tapasztalat
- ismeretek különböző felügyeleti és ticketing rendszerek kezelésében (Jira/TopDesk)
- céges autót, laptopot, mobiltelefont -korlátlan magánhasználatra is
- rugalmasságot – a betanulásod után akár heti 3 nap home office lehetőséged lesz.
- kihívásokkal teli, izgalmas feladatkört – munkád során a társosztályokkal együttműködsz, egyeztetsz, megvalósítasz, és munkáddal valódi értéket teremtesz a szervezet számára.
- jó hangulatú, közvetlen munkakörnyezetet csocsószobával
- a figyelmünket és nyitottságunkat – mi Rád vagyunk kíváncsiak!
- a gondoskodásunkat – bármilyen élethelyzetben számíthatsz a Rossmannra! (baba születése, hosszabb betegség, krízishelyzetek stb.)
- 10% dolgozói kedvezményt a Rossmann üzletekben
- Rossmann+ arany VIP tagságot
- céges rendezvényeket, tréning és szakmai továbbképzési lehetőségeket
- rendszeres céges ajándékokat - jól felszerelt étkezőinkben finom kávét és gyümölcsöt
Béren kívüli juttatásaink
Informatika
Azért jó nálunk IT területen dolgozni, mert a cég biztosít minden olyan eszközt, oktatást és lehetőséget, amik a kollégákat szakmailag előre tudja vinni. Mindig vannak kihívások és izgalmas feladatok. A munkánkban szeretjük még azt is, hogy napi szinten együttműködünk a társosztályokkal és ha kell segítséget tudunk nyújtani nekik. Munkatársaink számára a munka végezéshez a legmodernebb eszközök állnak rendelkezésre. Annak ellenére, hogy sok párhuzamosan futó projektben dolgozunk mindent határidőre figyelünk.
Megoldásokat és adatokat szállítunk, amelyek közvetlenül hozzájárulnak az üzleti érték növeléséhez különböző technológiai platformokon keresztül.
Czeglédi MiklósStratégiai IT és adat vezető