Létesítmény üzemeltető
Azonosító: 4084 • Üzemeltetés
A Rossmann Magyarország üllői központjában minden nap azon dolgozunk, hogy még jobbak, sőt a legjobbak legyünk. Üzemeltetési és kivitelezési osztályunk célja, hogy munkájával hatékonyan támogassa a cég stratégiáját, növekedését és eredményességét. Olyan létesítmény üzemeltetőt keresünk csapatunkba, aki műszaki szemlélettel, valamint épületüzemeltetési megoldások alkalmazásával képes folyamatosan magas szintű támogatást nyújtani az új központi logisztikai raktárunk zavartalan működéséhez.
Milyen feladatokra számíthatsz?
- teljes létesítmény működéséhez szükséges épület villamossági és gépészeti berendezéseinek napi üzemeltetése, karbantartása és ellenőrzése (a logisztikai technológiai rendszer üzemeltetése karbantartása nem képezi a munkakör részét)
- létesítmény rendszeres bejárása, műszaki problémák azonosítása, a szükséges karbantartási és szerelési munkálatok elvégzése
- a hűtési, fűtési és elektromos rendszerek folyamatos felügyelete és ellenőrzése
- épületfelügyeleti rendszer kezelése
- együttműködés a technológiai csapattal
- az iroda és a raktár részéről érkező hibabejelentések, igények kezelése, megoldása
- együttműködés a szakcégekkel munkájuk felügyelete, ellenőrzése, munkaterület biztosítása
- ütemezett ellenőrzési feladatok végrehajtása, végre hajtatása, telepi rend tartása
- szükséges anyagok beszerzése, nyilvántartása
- általános eseti szakipari munkák (bútormozgatás, szerelési feladatok) elvégzése
- együttműködés az üzemeltetési régiófelelősökkel a bolthálózatból érkező eseti és karbantartási feladatok adhoc kezelésében, megoldásában
Mit várunk Tőled?
- legalább 2 éves tapasztalat logisztikai központ üzemeltetés téren
- villanyszerelő és/vagy gépész szakirányú végzettséget
- készenléti idő vállalását
- B kategóriás vezetői engedélyt
- ollós emelő, és/vagy szerelőkosaras jogosítványt
- tűzvédelmi rendszerek ismeretét
- tűzvédelmi szakvizsgát
- kiváló szervező és problémamegoldó képességet
- proaktív személyiséget, műszaki szemléletet
- utazási hajlandóságot
Mit kínálunk Neked?
- céges laptopot, mobiltelefont - korlátlan magánhasználatra is.
- felelősségteljes feladatkört, szakmai önállóságot – Munkád során a társosztályokkal együttműködsz, egyeztetsz, megvalósítasz, és munkáddal valódi értéket teremtesz a szervezet számára.
- jó hangulatú, közvetlen munkakörnyezetet.
- havonta nettó 7500 Ft értékű Multi-pay kifizetést, amit a Rossmann üzletekben tudsz levásárolni
- 10% dolgozói kedvezményt és azonnali Rossmann+ arany VIP tagságot
- a gondoskodásunkat és rugalmasságunkat – Bármilyen élethelyzetben számíthatsz a Rossmannra! (Szociális Alap, Szociális csomag, Számíthatsz Ránk! program, céges támogatás pl.: baba születése, hosszabb betegség, krízishelyzetek esetén)
- céges rendezvényeket, tréning és szakmai továbbképzési lehetőségeket.
- rendszeres céges ajándékokat - Jól felszerelt étkezőinkben finom kávét és gyümölcsöt.
Béren kívüli juttatásaink














Üzemeltetés
Az üzemeltetés feladata ellátni többek közt a bolthálozatok nyitásával kapcsolatos teendőket, de a boltok technikai karbantartásával és fejlődésével is ők foglalkoznak. Nagyon kötetlen munkavégzés ez, hiszen a boltjaink az ország számos városában jelen vannak. Rengeteg kihívás vár arra, aki jelentkezni akar ide.
Feltöltés alatt
Még több állásajánlat