Információ

Kedves Vásárlóink! 2025.04.14-től leadott rendelések várható szállítási ideje 5-7 munkanap. GLAMOUR-napok alatt, azaz 2025.04.07-2025.04.13. között leadott rendelések várható szállítási ideje 1-16 naptári nap,  a rendelés leadásától számítva. Köszönjük türelmét!

Rossmann

Munkavégzés helye: ÜllőTípusa: Határozatlan idejűNapi munkaidő: 8 óra

Online beszerző

Azonosító: 4167 Beszerzés

A Rossmann Magyarország üllői központjában minden nap azért dolgozunk, hogy még jobbak, sőt a legjobbak legyünk. Működésünk transzparens, gyors és könnyen érthető. Célunk a trendet diktálni, a vásárlók maximális igényeinek kielégítése érdekében. Ezért keressük azt a kollégát Beszerzési osztályunkra, aki kiismeri magát az online piacon, van retail beszerzési tapasztalata és támogatja az online szortiment kialakítását.
Milyen feladatokra számíthatsz?
  • szortiment stratégia kialakítása az online beszerzési folyamat teljeskörű menedzselése
  • online piactér minőségének fejlesztésében való aktív részvétele
  • termékválaszték folyamatos fejlesztése, bővítése, vásárói igények megértése
  • piaci trendek vizsgálata, riportolása, versenytársak aktivitásainak monitorozása
  • ár- és árrésmanagement
  • beszállító cégekkel mindennapi beszerzési- kondíciós- és akciós ártárgyalások lebonyolítása
  • társosztályokkal való szoros együttműködés, kiemelten a Webshop csapattal
Mit várunk Tőled?
  • minimum 2 év online beszerzői tapasztalatot
  • nyitottságot az újdonságok felé, és kreatív szemléletet
  • online marketing eszközök naprakész ismeretét és gyakorlati tudását
  • angol nyelvtudást szóban és írásban
  • felsőfokú végzettséget
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretet, haladó szintű Excel tudást
  • kiváló problémamegoldó és együttműködési készséget
  • magabiztos kommunikációs és tárgyaló készséget
  • önálló, precíz munkavégzést, analitikus gondolkodásmódot
Előnyt jelent:
  • marketing végzettség
  • azonnali kezdés
  • német nyelvtudás
Mit kínálunk Neked?
  • céges autót - korlátlan magánhasználatra is.
  • céges laptopot, mobiltelefont - korlátlan magánhasználatra is.
  • rugalmasságot – A betanulásod után akár heti 3 nap home office lehetőséged lesz.
  • felelősségteljes feladatkört, szakmai önállóságot – Munkád során a társosztályokkal együttműködsz, egyeztetsz, megvalósítasz, és munkáddal valódi értéket teremtesz a szervezet számára.
  • jó hangulatú, közvetlen munkakörnyezetet.
  • havonta nettó 7500 Ft értékű Multi-pay kifizetést, amit a Rossmann üzletekben tudsz levásárolni
  • 10% dolgozói kedvezményt és azonnali Rossmann+ arany VIP tagságot
  • a gondoskodásunkat és rugalmasságunkat – Bármilyen élethelyzetben számíthatsz a Rossmannra! (Szociális Alap, Szociális csomag, Számíthatsz Ránk! program, céges támogatás pl.: baba születése, hosszabb betegség, krízishelyzetek esetén)
  • céges rendezvényeket, tréning és szakmai továbbképzési lehetőségeket.
  • rendszeres céges ajándékokat - Jól felszerelt étkezőinkben finom kávét és gyümölcsöt.

Béren kívüli juttatásaink

Szociális háló
Multi-pay kifizetés: nettó 7500 Ft/hó
Dolgozói kedvezmény: 10%
Ajándék a jubilálóknak
Plusz szabadság a jubilálóknak
Azonnali Rossmann+ Arany VIP tagság
Kávé
Irodai masszázs
Gyümölcs
Vállalati dolgozói csomag
Szakmai továbbképzések/nyelvtanulás
Egészségbiztosítási csomag
Év végi bónusz
Számíthatsz Ránk! Program

Beszerzés

A Rossmannál több mint 15 ezer árucikket kezelünk, a szortiment is folyamatos változásokon megy keresztül. A folyamatosan változó fogyasztó szokások, trendeknek és ízléseknek a gyors változására nekünk rendkívül gyorsan kell reagálni. A beszerzés legfőbb feladata, hogy ezeket a változásokat kövesse, figyelje és azonnal reagáljon. Sikerünk eredménye az, amikor az Rossmann üzleteinek polcain a legújabb trendekhez igazodó termékek közül is válogathatnak a vásárlók.

Cégünknél olyan trendeket, beszerzési útvonalakat és irányokat ismerhetnek meg és olyan kitekintése van a beszállítói piacokra, ami máshol nincs.

Még több állásajánlat
A webshop újra működik
A technikai problémát elhárítottuk, újra tudunk rendeléseket fogadni.