Szállítási információ

Kedves Vásárlóink! A 09.22-ig leadott rendelések szállítási ideje 1-5 munkanap. Ebben az időszakban a bolti átvétel nem elérhető. Köszönjük türelmét!

Rossmann
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálat
Miben segíthetünk?
Keress szabadon a gyakori kérdések között!
Gyakori kérdések témakörök szerint
Összegyűjtöttük számodra a gyakran felmerülő kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat témák szerint

Leggyakrabban felmerülő kérdések

Hogyan tudom online felhasználni a 10% kedvezményeimet?
Hogyan tudom meg, hogy a keresett termék melyik üzletben elérhető?
Hol tudok regisztrálni?
Miért nem érvényesült a Rossmanó kedvezmény?
Miért nem vonta le a VIP kedvezményt a boltban?
Miért nem tudom érvényesíteni online a 10%-os kuponom?
Miért jó nekem, ha minden vásárláskor használom a kártyám, akkor is ha nem szeretnék kupont beválltani?
Nem találtál megfelelő választ?

Írd meg nekünk kérdésed!

Vagy

Hívj minket!

Telefonos ügyfélszolgálatunk a hét minden napján elérhető, kivéve ünnepnapokon.
Keress minket a
+36 (29) 889-800-as telefonszámon az alábbi időpontokban:

Hétfőtől péntekig 07:00 - 21:00 között
Szombaton és vasárnap 08:00 - 16:30 között.

A webshop újra működik
A technikai problémát elhárítottuk, újra tudunk rendeléseket fogadni.